poniedziałek, 7 listopada 2011

Witam na Truskawkowym Polu…

Profesjonalnym upiększaniem zajmuję się od blisko 5 lat. Moja ścieżka edukacyjna rozpoczęła się w Poznaniu, gdzie studiowałam na renomowanym Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Zdobyłam na nim teoretyczną wiedzę z dziedziny kreowania wizerunku. Jego praktyczne aspekty poznałam w Warszawie, gdzie ukończyłam dwie najlepsze szkoły wizażu i stylizacji. Moją wiedzę ugruntowały liczne szkolenia z dziedziny pielęgnacji twarzy i ciała.

W przeciągu 5-letniej działalności zyskałam ogromne doświadczenie pracując nie tylko z klientami indywidualnymi, ale rówież na rzecz rozmaitych firm i instyucji, prowadząc szkolenia z dziedziny wizażu i stylizacji, przygotowując modeli do sesji zdjęciowcyh i współpracując przy projektach kulturalnych.

Zakres mojej działalności jest szeroki: obejmuje wizaż, stylizację, pielęgnację twarzy i ciała a także doradztwo w zakresie kreowania własnego wizerunku. Specjalna oferta skierowana jest również do osób planujących zawarcie związku małżeńskiego i dotyczy skomponowania wizerunku młodej pary wraz z wykonawstem i oprawy ceremonii ślubnej.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientek, w 2011 r. otworzyłam w Gryfinie kameralną pracownię wizażu, stylizacji i kosmetyki.

Ideą i główną filozofią mojego działania jest po prostu przyjemność…

Do zobaczenia na Truskawkowym Polu!

Justyna Siwek-Matura